2012. augusztus 6., hétfő

Első foglalkozás

Vasárnap délelőtt mentem az első helyre, ahol egyből két kutyával is foglalkoztam. Nem volt nehéz dolgom, ismerős ebek és gazda, szóval gyorsan indíthattunk magával a tanulással. A borderrel kezdtük, neki a hempergés volt a tervezett trükk. Először csak az oldalára borulásra klikkeltem, hogy merjen jobban és biztosabban próbálkozni, mert nem volt biztos a dolgában. Aztán ha átfordult, akkor nagy-nagy dicséret és játék, mehetett a gazdijához örülni. Miután megértette, hogy mit szeretnék tőle, átadtam a gazdinak a stafétabotot. Ügyesek voltak mind a ketten. Ezután még a nyolcasozást is alapoztuk, elkezdett derengeni neki a dolog, így abba is hagytuk, hogy át tudja gondolni.
Gondoltunk egyet, kivittük a gazdi másik kutyáját is, egy terriert. Nála már nehezítés is volt, a gyakorló hely mellett éppen csiszoltak vagy valami ilyesmi hangos munkát végeztek. Vele elkezdtük a háton átugrást, itt szigorúan a gazdi feküdt le :) Én csak segítettem átrakni a kutyát egyik oldalról a másikra meg ha a lába felett akart átugrani a kutya, akkor odaálltam és nem engedtem. Magzatpózig el is jutottunk, majd mivel volt még a kutyában annyi agyi erő, így a hempergést is elkezdtük és nagyon szépen csinálta. Parancsszavakat nem kötöttünk még semelyik trükkhöz sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése